Vistula&Wólczanka S.A. stawia na TARGIT
  • 0
  • 1
10.03.2008

Vistula&Wólczanka S.A. stawia na TARGIT

Vistula & Wólczanka S.A., giełdowa spółka specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz zarządzaniu własnymi markami odzieży męskiej i damskiej oraz dystrybucji marek ogólnoświatowych, zakończyła pierwszy etap implementacji i rozpoczęła użytkowanie duńskiego systemu TARGIT – narzędzia klasy Business Intelligence do wielowymiarowej analizy danych. Pierwszy etap dotyczy zastosowań (modułów) Sprzedaż i Stany magazynowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

10 marca 2008