VI Kongres Programy Lojalnościowe - najnowsze narzędzia promocji i marketingu
  • 0
  • 1
27.03.2006

VI Kongres Programy Lojalnościowe – najnowsze narzędzia promocji i marketingu

Jak zdobyć zaufanie klienta? Co sprawi, że nasz klient nigdy nie pomyśli o skorzystaniu z usług i produktów konkurencji? Jaką obrać drogę promocji by zachować rzeszę klientów i zdobywać nową przy nie wielkim wykorzystaniu kapitału? Na te i wiele innych ciekawych pytań będziemy mogli uzyskać odpowiedź na VI Kongresie Programów Lojalnościowych organizowanym przez ECU Marketing. Kongres odbędzie się 6-7 kwietnia na Wawelu w Krakowie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2006

25 marca 2006

24 marca 2006