0 1 0 0 0 25.07.2005Cumulus dla Prestone w PolsceOd dziś działania public relations dla legendarnej amerykańskiej marki motoryzacyjnej Prestone prowadzić będzie na terenie Polski lubelska agencja Cumulus. Oprócz kompleksowej obsługi PR, Cumulus otrzymał również zlecenie na przygotowanie poligrafii reklamowej.
0 1 0 0 0 25.07.2005Holiday Media i citylightyLatem Clear Channel Poland oferuje swoim klientom wakacyjną sieć nośników Holiday Media. Usytuowane w pasie całego wybrzeża Bałtyku nośniki dostępne są jedynie przez okres wakacji – w lipcu i sierpniu. Także i w tym roku oferta sieci Holiday Media okazała się na tyle interesująca, że została zarezerwowana przez klientów już wczesną wiosną.
0 1 0 0 0 25.07.2005Persil nagrodzony Złotym Laurem KonsumentaMarka Persil została zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu "LAUR KONSUMENTA 2005" w kategorii środki do prania. Plebiscyt został zorganizowany przez „Przegląd Gospodarczy”, dodatek do Gazety Prawnej.
0 1 0 0 0 25.07.2005Koloniada 2005 – kolonie z Unilever PolskaRozpoczęły się wyjazdy kolonijne dla zwycięzców loterii promocyjnej realizowanej przez Unilever Polska pod hasłem „Koloniada 2005” (Loteria promocyjna - Koloniada 2005). Promocji patronowały marki: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino.
0 1 0 0 0 25.07.2005TrendStation na skuterzePodczas wakacyjnych miesięcy trwa niestandardowa akcja promocyjna marki TrendStation. Swoim zasięgiem obejmuje większość miejscowości Półwyspu Helskiego tłumnie odwiedzanego latem, głownie przez młodzież. Kampania TrendStation, prowadzona przez Target Media, opiera się na nowoczesnych nośnikach reklamy mobilnej.
0 1 0 0 0 22.07.2005CAM Media reklamuje Kino Samochodowe w WOLA PARK„Jedziesz do kina?” - takim hasłem rozpoczęła się kampania promująca Kino Samochodowe w centrum handlowym WOLA PARK. Autobusową kampanię reklamową zrealizowała firma CAM Media.
0 1 0 0 0 22.07.2005Rynek telewizorów. Gdyby kupował… sprzedawcaBadanie Kinoulty Research pokazuje, że sprzedawcy mają wyraźne preferencje co do marek telewizorów i rekomendując konkretny model klientom kierują się głównie swoją subiektywną opinią o producencie.
0 1 0 0 0 22.07.2005Bramki Idei Ekstraklasy w Onet.plOd 28 lipca w portalu internetowym Onet.pl kibice piłki nożnej mają możliwość obejrzenia bramek z piłkarskiej ekstraklasy.
0 1 0 0 0 21.07.2005Indesit sponsorem Festiwalu GraffitiIndesit Company, włoski producent sprzętu AGD marki Indesit, kolejny raz został sponsorem IV Festiwalu Sztuki Graffiti Meeting of Styles, który odbędzie się w najbliższy weekend (22–24 lipca) w Łodzi. W ramach umowy sponsorskiej logo marki znajdzie się na plakatach i ulotkach promujących festiwal oraz na koszulkach, które będą rozdawane uczestnikom podczas imprezy. Logo Indesit zostanie umieszczone także na stronie internetowej www.meetingofstyles.com oraz na ścianie głównej festiwalu, na dworcu Łódź Kaliska.
0 1 0 0 0 21.07.2005Pegasus Public Relations dla Cefalginu, Ibuparu i NatraxuAgencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę z Polfą Pabianice S.A., dla której przeprowadzi kampanię PR dla trzech leków przeciwbólowych: Cefalginu, Ibuparu, Natraxu.