0 1 0 0 0 23.03.2006Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w radiu i internecieW poniedziałek 20 marca br. Lufthansa odsłoniła kolejny etap swojej kampanii reklamowej w Polsce. Tym razem linia będzie komunikować się z grupą docelową za pomocą radia i internetu. Głównym przesłaniem tej części kampanii Lufthansy jest wysokiej jakości produkt dostępny w bardzo atrakcyjnych cenach. Spoty radiowe będą pojawiać się w ogólnopolskich i warszawskich stacjach radiowych.
0 1 0 0 0 23.03.2006Red Storm startuje z Estimage PREstimage PR rozpoczyna współpracę z firmą Red Storm. Powierzona Agencji marka jest Ziołowym Mega Drinkiem, który wspomaga siły witalne w organizmie i ukazuje inne aspekty życia erotycznego.
0 1 0 0 0 23.03.2006HYPERmedia zakłada się z BetssonemAgencja HYPERmedia (ISOBAR) zaplanuje dla firmy Betsson Ltd. aktywność reklamową w Internecie. Betsson Ltd., należący do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Sztokholmie szwedzkiej firmy Cherry, to spółka zajmująca się grami losowymi w Internecie.
0 1 0 0 0 23.03.2006IQ Marketing dla marki Flora pro.activ10 marca 2006 roku rozpoczęła się II Ogólnopolska Akcja Zapobiegania Chorobom Serca prowadzona przez Unilever Polska S.A., dla marki Flora pro.activ. Głównym elementem akcji jest organizacja Centrów Badań, zlokalizowanych we wszystkich sieciach handlowych w całej Polsce. Tegorocznej edycji akcji towarzyszy hasło: „Rusz za głosem serca! Cholesterol – cichy wróg!”.
0 1 0 0 0 23.03.2006Estimage PR dla Casio ExilimAgencja Estimage PR rozpoczyna współpracę z Zibi. Agencja przygotowała strategie komunikacyjną i projekty działań zewnętrznych dla aparatów cyfrowych Exilim marki Casio.
0 1 0 0 0 23.03.2006Braun i House – sojusz w trudnej sztuce stylizacjiBraun House Truck ruszył w ogólnopolską trasę klubową. Wspólna akcja marki Braun i firmy odzieżowej House potrwa do 8 kwietnia i obejmie: Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto oraz Warszawę. W każdym mieście oryginalna ciężarówka Braun House przez 5 dni odwiedza najbardziej popularne miejsca. Uwieńczeniem akcji Braun House Tour w każdym mieście jest wielka, klubowa impreza.
0 1 0 0 0 23.03.2006Akcja „Kawa z Panoramą Firm”Od 24 marca Eniro Polska, wydawca Panoramy Firm rozpoczyna weekendowe akcje promujące książki telefoniczne. Akcje odbywać się będą w sieci Makro w największych miastach w Polsce.
0 1 0 0 0 23.03.2006Firmowa www dla CintamaniFirmowa strona może przekazywać poważne treści, ale nie musi być konwencjonalna – z takiego założenia wyszli twórcy nowego serwisu firmy Cintamani Poland, producenta suplementów diety oraz preparatów spożywczych.
0 1 0 0 0 23.03.2006Pysio walczy ze ŚlimoząCały kraj zaatakowała nowa epidemia. Jej objawy to: ślamazarność, spowolnienie ruchów, apatyczność, brak chęci do działania. Epidemia, powszechnie zwana „ŚLIMOZĄ”, dotknęła dzieci i młodzież. Aktywnie walczy z nią PYSIO (marka firmy Agros Nova) wspierany przez agencję Leo Burnett.
0 4 0 0 0 23.03.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2006 roku.