United PR wspiera promocję największego start-up'u w historii polskiej bankowości
  • 0
  • 1
22.01.2008

United PR wspiera promocję największego start-up’u w historii polskiej bankowości

Agencja United PR została wybrana do promocji PR największego start-up’u w historii polskiej bankowości. Współpracuje z zespołem kierowanym przez Wojciecha Sobieraja. W ramach kontraktu Agencja odpowiada za tworzenie i realizację strategii PR całego przedsięwzięcia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2008

Coca-Cola Light wspiera "Lejdis"

Od poniedziałku na stronie Coca-Cola Light odwiedzić można specjalny serwis poświęcony bohaterkom „Lejdis”, filmu który na ekrany kin wejdzie 1 lutego. Głosując na najciekawszą postać internautki mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 1000 podwójnych zaproszeń na seans w Multikinie. Aktywności te są częścią kampanii reklamowej Coca-Cola Light, w której wykorzystane będą wizerunki filmowych „Lejdis”.