Coca-Cola Light wspiera "Lejdis"
  • 0
  • 1
22.01.2008

Coca-Cola Light wspiera „Lejdis”

Od poniedziałku na stronie Coca-Cola Light odwiedzić można specjalny serwis poświęcony bohaterkom „Lejdis”, filmu który na ekrany kin wejdzie 1 lutego. Głosując na najciekawszą postać internautki mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 1000 podwójnych zaproszeń na seans w Multikinie. Aktywności te są częścią kampanii reklamowej Coca-Cola Light, w której wykorzystane będą wizerunki filmowych „Lejdis”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2008

21 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2008

Czas zapomnieć o starym marketingu (CMO)

G. Żółtaniecka, "Na rogu Matrix i Research", "CMO" 31.12.2007

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy marketerom wystarczyło doświadczenie z agencji reklamowej, umiejętności korzystanie z badań marketingowych – twierdzi w rozmowie dla „CMO” Jim Davis, dyrektor marketingu firmy SAS Institute Inc. Za sprawą coraz bardziej wymagających konsumentów i ich zindywidualizowanych potrzeb masowy marketing staje się coraz bardziej nieskuteczny, a grupy docelowe są się mniejsze i bardziej określone niż dawniej.