Ukazała się książka Barbary Stawarz „Content marketing po polsku”
  • 0
  • 0
20.03.2015

Ukazała się książka Barbary Stawarz „Content marketing po polsku”

Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu, zawierająca przykłady z polskich firm i omawiająca polskie realia. Książka przybliża i przedstawia krok po kroku budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać książkę „Content marketing po polsku” (patrz niżej).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

20 marca 2015

19 marca 2015