1 2 0 0 0 16.03.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowe możliwości we FreshMailu (wideo)FreshMail 6.0 to przede wszystkim nowy edytor pozwalający na projektowanie newsletterów – FreshMail Designer 2.0. Program pozwala pracować na profesjonalnie przygotowanych szablonach. Newslettery dzięki temu zachowują właściwe proporcje i są wizualnie atrakcyjne. Wszystkie nanoszone zmiany widoczne są na projektowanym szablonie. (Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 16.03.2015Młodzi chcą taniej zjeść, starsi kupić sprzęt – analiza serwisu KodyRabatowe.plWśród osób, które poszukują online kodów rabatowych i promocji, największą popularnością cieszą się zniżki na dania w McDonald’s i KFC oraz na ubrania marki Cropp i ze sklepu Zalando – wynika z analizy KodówRabatowych.pl. Szczególnie popularne są one wśród młodych internautów.
1 1 0 0 0 13.03.2015Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa w kampanii UPC (wideo)W pierwszych dniach marca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promocyjnej oferty Internetu i telewizji w UPC. W spocie wystąpiły dwie polskie aktorki: Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa, czyli teściowa oraz młoda żona w Megarodzince.
1 1 0 0 0 13.03.2015T-Mobile promuje ofertę Jump! Family (wideo)13 marca T-Mobile rozpoczyna kampanię promującą nowe taryfy rodzinne Jump! Family. Marka zachęca odbiorców, by wraz z całymi rodzinami przenosili numery telefonów. Prezentuje też korzyści z takiego kroku.
0 1 0 0 0 13.03.2015Grupa PZU przedłuża umowę z K2Przetarg na strategiczną obsługę działań reklamowych Grupy PZU wygrała agencja K2. Zajmie się opracowywaniem strategii i realizacją działań wspierających sprzedaż w kanałach online, w tym kampanii, projektów aplikacyjnych, serwisów internetowych i projektów specjalnych.
2 1 0 0 0 13.03.2015Leroy Merlin dopinguje do startu sezonu remontowego (wideo)W sklepach Leroy Merlin ruszyła akcja handlowa, w ramach której promowane są produkty pozwalające rozpocząć wiosenne zmiany w domu i ogrodzie. Akcji towarzyszy ogólnopolska kampania prowadzona m.in. w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 13.03.2015Dekoral i Drewnochron ponownie powierzają budżet mediowy StarcomowiFirma PPG Deco, właściciel m.in. takich marek farb i lakierów, jak Dekoral i Drewnochron, zakończyła przetarg na obsługę mediową tegorocznych kampanii. Zwycięzcą został Starcom MediaVest Group (SMG).
0 1 0 0 0 13.03.2015Trwa 7. edycja konkursu Kampania Społeczna RokuW 2014 r. w Polsce zrealizowano ponad 100 kampanii społecznych. Spośród nich po raz siódmy wybrane zostaną te najlepsze, które zdobędą tytuł Kampanii Społecznych Roku.
0 2 0 0 0 13.03.2015Sieć marketów Mila „zna się na świeżości”Ruszyła kampania reklamowa marki Mila. Działania pod hasłem „Znamy się” mają podkreślać specjalizację sklepów w kategoriach świeżych produktów i regionalnych specjałów, ale również zwracać uwagę na atmosferę i obsługę.
1 1 0 0 0 13.03.2015„Sukces lubi odważnych” – liceum z Głogowa Małopolskiego rekrutuje uczniów (wideo)Samorządowe Liceum Ogólnokształcące w Głogowie Małopolskim przygotowało kampanię rekrutacyjną w stylu przypominającym promocję filmu kinowego. Do wybrania przyszłej szkoły zachęca gimnazjalistów dynamiczny spot ukazujący przemianę głównego bohatera.