0 1 0 0 0 31.10.2014Pandora wybrała dom mediowyPrzetarg na obsługę mediową marki biżuterii Pandora wygrał Havas Media. Od 1 grudnia zajmie się on strategicznym planowaniem i zakupem mediów offline.
1 2 0 0 0 31.10.2014Bohaterowie Netflixa na ruchomych kreacjach outdoorowych (wideo)Platforma Netflix wchodzi na francuski rynek. Z tej okazji przygotowała kampanię outdoorową wykorzystującą GIF-y zamiast standardowych plakatów.
2 1 0 0 0 31.10.2014Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zachęca: „Poznaj swoją Naturę” (wideo)Od 31 października na antenie Telewizji Polskiej można zobaczyć spot promujący obszary Natura 2000. To element kampanii „Poznaj swoją Naturę”, realizowanej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska.
1 1 0 0 0 31.10.2014Maffashion i Pani Ekscelencja w spocie promującym kolekcję Alexandra Wanga dla H&M (wideo)6 listopada w wybranych sklepach H&M w Polsce pojawi się kolekcja stworzona przez Alexandra Wanga. Ubrania projektanta promują blogerki – Maffashion i Pani Ekscelencja.
1 1 0 0 0 31.10.2014Robert Janowski przypomina w kampanii o „Prawdziwych złotych przebojach” (wideo)31 października rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje. W 15-sekundowych spotach Robert Janowski będzie przypominać: „Prawdziwe złote przeboje usłyszysz tylko w Radiu Złote Przeboje”.
0 1 0 0 0 30.10.2014Grupa Energa wybrała agencję PRPrzetarg na obsługę PR Grupy Energa wygrała Q&A Communications. Agencja będzie prowadzić działania public relations i doradzać spółce energetycznej w zakresie komunikacji korporacyjnej i realizacji projektów specjalnych, takich jak Planeta Energii, Energa Athletic Cup, Basket Cup i Energa Sailing.
0 1 0 0 0 30.10.2014Kamil Stoch ponownie w barwach marki IsoverW nowym sezonie skoków narciarskich Isover ponownie został oficjalnym partnerem Kamila Stocha i Stefana Huli. Marka przedłużyła współpracę z reprezentantami Polski. Umowę podpisano 24 października.
0 1 0 0 0 30.10.2014Lenovo przejmuje od Google Motorolę za niemal 3 mld dol.30 października poinformowano o zakończeniu przejęcia firmy Motorola Mobility. Lenovo kupiło ją od Google za łączną kwotę około 2,91 mld dol.
0 1 0 0 0 30.10.2014„Uśmiech proszę!” – ruszyła kampania reklamowa programu rabatowego MasterCard Buy & SmileCelem kampanii reklamowej MasterCard jest promocja programu rabatowego Buy & Smile. Działania trwają od 24 października do 31 listopada.
2 3 0 0 0 30.10.2014Piłkarze i muzycy pokazują, jak „wylogować się do życia” (wideo)Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych (FIRST) rozpoczęła kampanię „Wyloguj się do życia... a robi się to tak!”. Jest ona poświęcona problemowi uzależnienia od komputera i Internetu wśród młodzieży. Ambasadorami działań są piłkarze (Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny) oraz muzycy (Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus).