Trzy odsłony kampanii marketingowej ICAN Institute
  • 0
  • 1
13.11.2008

Trzy odsłony kampanii marketingowej ICAN Institute

Mailing tradycyjny i elektroniczny, materiały BTL i wideo oraz telemarketing zostały wykorzystane w kampanii promocyjnej programu Management 2009, który organizuje ICAN Insitute, wydawca magazynu Harvard Business Review Polska. Kampania została zrealizowana w 3 etapach, a łączna liczba bezpośrednich odbiorców działań promocyjnych to blisko 65 tysięcy menedżerów wyższego szczebla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.11.2008

Podsumowanie kampanii w USA okiem NewsPoint

Po zakończonej kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych, specjaliści NewsPoint postanowili przyjrzeć się publikacjom na temat dwóch najważniejszych kandydatów w polskich serwisach internetowych. Analiza obejmuje okres od 4 maja do 4 października 2008 r. Z raportu wynika, że polskie media online, podobnie jak amerykańskie, prawie przez cały czas trwania kampanii chętniej pisały o kandydacie, który ostatecznie został wybrany przez Amerykanów. Pod sam koniec kampania została zdominowana przez tematykę ekonomiczną.