0 1 0 0 0 22.09.2006Kalkulator Adkontekstu potęguje jego mocNa przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.
0 4 0 0 0 22.09.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2006 roku.
0 1 0 0 0 22.09.2006Cityboard Media wspiera VI Dzień PapieskiCityboard Media po raz kolejny angażuję się w promocję Dnia Papieskiego, przygotowanego przez Fundację Świętego Mikołaja, we współpracy z Fundacją „Dzieło Nowego Tysiąclecia".
0 1 0 0 0 21.09.2006Nagroda specjalna dla Floriana Felsa i Wydawnictwa Axel SpringerFlorian Fels i Wydawnictwo Axel Springer Polska laureatem nagrody specjalnej przyznanej przez Grupę CR Media z okazji 10 rocznicy istnienia spółki na rynku.
0 1 0 0 0 21.09.2006Sobieski na rybachJuż po raz czwarty odbędą się Mistrzostwa Europy w Łowieniu Szczupaków „The Vastervik European Pike Challenge 2006”. W tym roku wśród około trzydziestu drużyn, które zgłosiły chęć udziału w zawodach, mocną reprezentację wystawi elitarny klub BASS Champions Team Sobieski.
0 1 0 0 0 21.09.2006Wrześniowy weekend dla zdrowia maluchaJuż w najbliższy weekend rusza druga edycja Akcji bezpłatnych badań profilaktycznych dla dzieci w wieku 0-5 lat „Mamo, to ja – pamiętaj o moim zdrowiu”. W roku ubiegłym podczas dwóch dni trwania Akcji udało się przebadać łącznie około 2 tysięcy maluchów. W tym roku Organizator – miesięcznik Mamo, to ja oraz Partner Medyczny Akcji – sieć klinik LUX MED planują zwiększyć liczbę dzieci, które skorzystają z bezpłatnej wizyty u specjalisty. Będzie to możliwe m.in. dzięki włączeniu do Akcji dodatkowej kliniki, która nie brała udziału w akcji zeszłorocznej – kliniki LUX MED w Krakowie.
0 1 0 0 0 21.09.2006Premiera programu Royal Club na TT WARSAW TOUR & TRAVELNowy prestiżowy program lojalnościowy Royal Club zostanie po raz pierwszy zaprezentowany na Międzynarodowych targach turystycznych TT WARSAW TOUR & TRAVEL 21-23 września w PKiN.
0 1 0 0 0 21.09.200615. urodziny NAJ InternationalNAJ International obchodzi piętnastolecie istnienia, akcentując zmianę w profilu działalności. Najstarszy krajowy doradca personalny zyskuje także nowe logo oraz odmienioną stronę internetową.
0 1 0 0 0 21.09.2006Niezwykła zabawa dla najmłodszych od Storck i Digital OneOdnowiony, jeszcze bardziej atrakcyjny serwis internetowy Klubu Mamba czeka na młodych użytkowników na www.mamba-klub.pl.
0 1 0 0 0 21.09.2006„Metro” dla Livebox Generation ShowW sobotę 23 września dziennik "Metro" będzie dystrybuowany wśród gości Livebox Generation Show, którego organizatorem jest Telekomunikacja Polska.