0 1 12.11.2008Sygnity z Solski Burson-Marstellerfirmy TweetFirma Sygnity S.A. powierzyła obsługę public relations agencji Solski Burson-Marsteller.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.11.2008Pompidou dla Festiwalu "I Love... Łódź"Butik kreatywny Pompidou jest autorem nowego logotypu stworzonego dla cyklu festiwali “I LOVE...” organizowanych przez Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny (CAFT). Pierwszą odsłoną sygnowaną nowym znakiem będzie festiwal “I Love... Łódź”, który odbędzie się od 14 do 18 listopada br.
0 1 0 0 0 12.11.20089sekund.pl z RIA Media na rynku ukraińskimHaxon SA zarządzający porównywarką cen 9sekund.pl oraz planujący debiut na parkiecie giełdowym NewConnect, podpisał list intencyjny z czołową grupą medialną na rynku ukraińskim RIA Media Corporation wobec utworzenia porównywarki cen u naszych wschodnich sąsiadów.
0 1 0 0 0 12.11.2008"Zabawa na okrągło" - trwa akcja promocyjna marki Jojo50 tysięcy sztuk bezpłatnych zeszytów Jojo zostanie rozdana uczniom 200 szkół podstawowych na terenie największych miast Polski.
0 1 0 0 0 12.11.2008W Małopolsce marzenia się spełniająRuszyła nowa kampania funduszy europejskich w Małopolsce. To kolejna tego typu akcja krakowskiego Centrum Informacyjnego o Funduszach Europejskich w Małopolsce (FEM). Kolorowe plakaty na nośnikach wielkoformatowych pokazują efekty unijnego wsparcia oraz inspirują mieszkańców regionu do jeszcze większej aktywności w pozyskiwaniu euro.