Światowe doświadczenia w CSR na konferencji IAA
  • 0
  • 1
9.02.2007

Światowe doświadczenia w CSR na konferencji IAA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA zaprosiło do Polski wybitnych ekspertów z zakresu marketingu odpowiedzialności społecznej. Podczas dnia specjalnego IMPACTOR na konferencji "IAA – Road to CSR" istotę działań z zakresu corporate social responsibility zaprezentują specjaliści z Wielkiej Brytanii – Diana Verde Nieto oraz Anthony Kleanthous. Poprowadzą wykład inaugurujący projekt "IAA – Road to CSR" oraz praktyczne warsztaty na temat komercyjnej wartości działań CSR dla marketerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2007