Świąteczna promocja zdrowia - Marketing przy Kawie
Świąteczna promocja zdrowia
  • 0
  • 1
6.12.2004

Świąteczna promocja zdrowia

Od 15 listopada br. firma telemarketingowa Call Center Poland S.A. na zlecenie Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o. obsługuje infolinię wspierającą innowacyjną akcję promocyjną glukometrów pod hasłem „Kup glukometr pod choinkę.” Obniżenie ceny na glukometry sprzedawane pod marką MediSense (Precision QID oraz Optium) powinno wzbudzić szerokie zainteresowanie ofertą Abbott Diabetes Care (ADC).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2004