SUPERMEDIA Interactive i IBM Polska
  • 0
  • 1
13.12.2005

SUPERMEDIA Interactive i IBM Polska

Od października bieżącego roku SUPERMEDIA Interactive uczestniczy w programie partnerskim IBM Polska. Jest to nowy krok w rozwoju agencji interaktywnej, zmierzający do rozszerzenia oferty o rozwiązania z najwyższej półki aplikacji webowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2005

12 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2005

Młode orły w ARRS Effectica

Podczas tegorocznej edycji Złotych Orłów 2005 ogłoszono wyniki konkursu pt. „Oswoić Pałac” organizowanego przy współpracy z Pałacem Kultury i Nauki oraz Biurem Promocji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Wśród nominowanych osób do nagrody "Młode Orły" znalazła się Magda Jaskułowska – młoda art director z agencji reklamowej ARRS Effectica we Wrocławiu. Jej praca pod tytułem „Not guilty” została dostrzeżona spośród 60 zgłoszeń, które napłynęły na konkurs i zdobyła jedno z trzech wyróżnień przyznanych w trakcie uroczystości.