Espresso - Strona 5194 z 5585 - Marketing przy Kawie

Espresso

10 kwietnia 2006

7 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
7.04.2006

SALES LINK promuje Placek po węgiersku – nowy produkt Knorr

Pod hasłem „Wszystkim wychodzi” agencja SALES LINK przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever. Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.

  • 0
  • 1
  • 0
7.04.2006

Zapraszamy na koncerty w Internecie

"Marketing przy Kawie" i TVIP zapraszają na transmisje z koncertów w Internecie: 7 kwietnia godz. 19:00
Sinfonietta Silesiana, dyrygent:Sebastian Perłowski
Symfonia A dur KV 201, Symfonia g mol KV 550 Wolfganga Amadeusza Mozarta 8 kwietnia godz. 18:00
Big-Band Akademii Muzycznej pod dyrekcją Andrzeja Zubka z udziałem Grzegorza Nagórskiego 9 kwietnia godz. 18:00
„Negro Spirituals & Gospels”, Anna Serafińska, Aleksandra Szafir, Jakub Badach, Andrzej Lampert

  • 0
  • 1
  • 0
7.04.2006

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting S.A. największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet.

Poprzednie Następne