Sukces Jelfy i kampanii SpecTabu na międzynarodowym festiwalu reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
22.10.2008

Sukces Jelfy i kampanii SpecTabu na międzynarodowym festiwalu reklamy (wideo)

Podczas 15. edycji festiwalu reklamy Golden Drum w słoweńskim Portorożu firma farmaceutyczna Jelfa otrzymała przyznaną po raz pierwszy nagrodę dla klientów Golden Winged Nike w kategorii heath & beauty. Kampania wprowadzająca preparat SpecTab na polski rynek zdobyła nagrody za kreatywność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54858 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2008

Ze skrajności w skrajność, czyli medialny odbiór światowego kryzysu

Dominującym tematem w mediach od kilku tygodni stał się światowy kryzys gospodarczy. Press-Service Monitoring Mediów przeanalizował artykuły z 10 głównych tytułów, określając liczbę oraz charakter publikacji, dotyczących sytuacji w gospodarce. Czyje prognozy się sprawdziły? Kto miał rację – analitycy, którzy zwiastowali katastrofalne skutki kryzysu, czy ci, którzy bagatelizowali jego następstwa? I wreszcie – czy media podgrzewały atmosferę, czy uspokajały, łagodząc ton publikacji?