Studenci ASP zaprojektowali kolekcję tekstyliów dla Biedronki
  • 0
  • 9
15.01.2018

Studenci ASP zaprojektowali kolekcję tekstyliów dla Biedronki

Kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce Bugs & Hugs. Te produkty weszły w skład kolekcji przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami ASP im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. W ramach piątej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki” stworzyli oni bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni.

Produkty autorstwa młodych projektantów będą dostępne w wybranych sklepach Biedronka od 18 do 31 stycznia lub do wyczerpania zapasów. Oferta obejmuje:

  • bawełniane piżamy w kilku wzorach dla dziewczynek i chłopców (19,99 zł),
  • pościel (59,90 zł za komplet),
  • prześcieradła (24,99 zł),
  • koce polarowe (19,99 zł),
  • dekoracyjne poduszki (12,99 zł).

Wzory nadruków zostały wykorzystane także na rajstopach dziecięcych (9,99 zł), skarpetkach (9,99 zł/3 szt.), kapciach (14,99 zł) oraz naklejkach dekoracyjnych (7,99 zł).

Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane. Często pojawiają się motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca, studentka II roku Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.

Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki” jest organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi od 2013 r. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców.

W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali: sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano w sumie blisko 70 tys. sztuk tych strojów.

  • 9

15 stycznia 2018

Reklama
Reklama