Strategia EURO RSCG Warsaw dla nowego kanału ZigZap - Marketing przy Kawie
Strategia EURO RSCG Warsaw dla nowego kanału ZigZap
  • 0
  • 1
15.10.2004

Strategia EURO RSCG Warsaw dla nowego kanału ZigZap

Agencja EURO RSCG WARSAW przygotowała strategię i kampanię wprowadzającą nowy kanał o nazwie ZigZap, stworzony dla starszych dzieci i nastolatków w wieku 7-15 lat. ZigZap zastąpi 16 października 2004 kanał MiniMax.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 października 2004