Starlink: Rynek reklamowy w Polsce w 2013 r. skurczył się o 4,5% (infografika) - Marketing przy Kawie
Starlink: Rynek reklamowy w Polsce w 2013 r. skurczył się o 4,5% (infografika)
  • 0
  • 1
14.02.2014

Starlink: Rynek reklamowy w Polsce w 2013 r. skurczył się o 4,5% (infografika)

W ubiegłym roku rynek reklamy skurczył się o 4,5% wobec 2012 r. Ubyło budżetów wartych niemal 328,5 mln zł. Specjaliści Starlinka szacują, że wartość netto wydatków reklamowych w 2013 r. wyniosła ponad 6 mld 995 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2014