Soul and Mind Agencja Reklamowa dla nowego produktu „Milandia”
  • 0
  • 1
2.08.2006

Soul and Mind Agencja Reklamowa dla nowego produktu „Milandia”

W sierpniu SML Ostrołęka wprowadzi na rynek nową markę mleka – Milandia, w opakowaniu Tetra Top. Będzie to mleko ESL (Extended Shelf Life), niedostępne dotychczas na polskim rynku. Dzięki procesowi "bactocatch" oraz obróbce cieplnej w niższych niż zazwyczaj temperaturach, mleko ESL zachowuje smak i walory prawdziwego mleka prosto od krowy, pozostając świeże przez 21 dni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2006

Rusza kampania preparatu Verdin

1 sierpnia ruszyła kampania reklamowa, promująca wśród konsumentów nowy preparat US Pharmacia na dolegliwości wątrobowe – Verdin. Verdin to innowacyjny preparat stworzony ze skoncentrowanych wyciągów naturalnych, wyróżniający się skutecznością i szybkością działania. Przeznaczony jest dla osób odczuwających dolegliwości wątrobowe wynikające z nieprawidłowego odżywiania, problemów trawiennych lub z powodu nadużywania alkoholu.

1 sierpnia 2006