0 1 16.07.2009Setlak PR dla edoo.plfirmy TweetSetlak PR nawiązało współpracę z edoo.pl – szkołą języków obcych oferującą lekcje on-line.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.07.2009"Jak to się robi?" czyli SEOsutra w praktyceSeosutra czyli przewodnik SEOwej Kamasutry to projekt, który powstał z ramienia marki Adseo – Grupa Adweb - zajmującej się pozycjonowaniem i linkami sponsorowanymi w sieci. Seosutra to inne spojrzenie na świat pozycjonerów i ich pracę. Łącząc w sobie dozę żartu, a jednocześnie profesjonalizmu zawodowego wyjaśnia czym jest pozycjonowanie oraz jakie są jego podstawowe zadania.
0 3 0 0 0 16.07.2009125 zgłoszeń do konkursu EFFIE 200930 czerwca upłynął termin nadsyłania prac do dziesiątej edycji EFFIE Awards 2009. O nagrody konkurować będzie 125 zgłoszeń.
0 2 0 0 0 16.07.2009Internauci płaczą po Michaelu JacksonieSpecjaliści NewsPoint przeprowadzili analizę medialnego szumu związanego z odejściem Michaela Jacksona. Najbardziej komentowanymi wydarzeniami były nagła śmierć artysty, a także transmisja ceremonii pogrzebowej.
0 1 0 0 0 16.07.2009Biuro Podróży Reklamy dla Philips13 lipca rozpoczął się konkurs, opracowany i zrealizowany dla Philips Polska przez Biuro Podróży Reklamy.