Seminarium: Przewagi marketing automation nad e-mail marketingiem
  • 0
  • 1
19.01.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Seminarium: Przewagi marketing automation nad e-mail marketingiem

Marketing automation to obecnie na świecie jeden z najszybciej rosnących segmentów marketingu. SALESmanago to pierwszy w Polsce system tej klasy. Bezpłatne seminaria przedstawiające zalety systemu odbędą się 23 stycznia (Kraków) oraz 24 stycznia (Warszawa).

Podczas seminariów na temat marketing automation zaprezentowany zostanie system SALESmanago, a jego twórcy opowiedzą o tym, dlaczego warto zamienić e-mail marketing na marketing automation.

Oprócz tego w czasie seminarium będzie można dowiedzieć się o:

  • sposobach pozyskiwania klientów za pomocą systemu marketing automation
  • segmentacji behawioralnej i programowaniu automatycznych reguł marketingowych
  • dojrzewaniu leadów, lead nurturingu i scoringu klientów.

Seminarium odbędzie się:

  • Kraków, 23 stycznia 2012, Bunkier Sztuki, godzina 11.00
  • Warszawa, 24 stycznia 2012, Politechnika Warszawska, godzina 11.00

Uczestnictwo w seminarium jest BEZPŁATNE.

Seminarium poprowadzi Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel firmy Benhauer, specjalizującej się w technologiach marketingowych, były prezes portalu Interia, oraz Konrad Pawlus, CTO firmy Benhauer.

Aby zapisać się na seminarium, należy wypełnić formularz na stronie:
www.salesmanago.pl/info/seminar.htm

System marketing automation:

  • rozpoznaje osoby odwiedzające stronę WWW
  • monitoruje i rejestruje zachowanie tych osób na stronie WWW
  • segmentuje użytkowników w zależności od zachowania
  • realizuje automatyczne akcje marketingowe do segmentów
  • wysyła dopasowane oferty marketingowe i handlowe

(informacja promocyjna)

19 stycznia 2012