Santander Consumer Bank kontynuuje współpracę z Opus B - Marketing przy Kawie
Santander Consumer Bank kontynuuje współpracę z Opus B
  • 0
  • 1
13.03.2009

Santander Consumer Bank kontynuuje współpracę z Opus B

Santander Consumer Bank, należący do Grupo Santander wybrał agencję reklamową Opus B do full serwisowej obsługi na terenie Polski. W przetargu, rozpoczętym jeszcze w ubiegłym roku, udział wzięło 5 agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2009

Video korporacyjne: nowy kanał komunikacji

Przepustowość łącz internetowych systematycznie rośnie, co stwarza nowe możliwości projektantom serwisów, ich właścicielom i użytkownikom. Filmy video popularne dotychczas jako kanał komunikacji głównie wśród serwisów rozrywkowych i społecznościowych, coraz odważniej są wykorzystywane w sektorze korporacyjnym. Stają się istotnym narzędziem komunikacji firmy z otoczeniem, o czym świadczy rosnąca popularność dedykowanych usług w tym zakresie.