S4 prowadzi nową kampanię Orofaru
  • 0
  • 1
19.09.2005

S4 prowadzi nową kampanię Orofaru

Agencja Reklamowa S4 prowadzi kampanię promującą nową postać leku Orofar – produkowanego przez Novartis Poland Sp. z o.o.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2005

Polska sztuka jedzie do Wiednia

Pasażerowie pociągu EuroCity „Sobieski” relacji Warszawa-Wiedeń-Warszawa od 15 września mogą oglądać wystawę reprodukcji prac pięciu polskich finalistów europejskiego konkursu Henkel Art Award 2005. Wystawa pod nazwą „Polska sztuka jedzie do Wiednia” powstała dzięki współpracy firm Henkel Polska i Intercity. Ekspozycja prezentuje 15 prac wybranych w lipcu tego roku przez polskich jurorów w Warszawie, a następnie przekazanych do Wiednia, gdzie wkrótce odbędzie się sesja międzynarodowego jury oceniającego rysunki artystów z 28 krajów, głównie z Europy Środkowej. Wystawę w pociągu EuroCity „Sobieski” będzie można oglądać do początku listopada br., a w Hali Głównej Dworca Centralnego do dnia 13 października br.