Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej - Marketing przy Kawie
Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
  • 0
  • 1
5.02.2009

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków

Od Wydawcy
Zanim powstała ta książka, zastanawialiśmy się, dlaczego warto ją napisać? Odpowiedź była jedna. Takiego wydania na polskim rynku nie ma i tylko doświadczeni szefowie firm PR są dziś w stanie taką książkę napisać. Wszyscy zgodziliśmy się, że wiedzy wynikającej z wieloletnich doświadczeń profesjonalnego uprawiania public relations - umiejętności zweryfikowanych na rynku - nie powinno się zachować tylko dla siebie. Przybliżenie tej wiedzy Czytelnikowi może posłużyć całemu sektorowi komunikacji społecznej, bo profesjonalizm i efektywność usług PR muszą być celem wszystkich zajmujących się tym niezwykle pięknym acz trudnym rzemiosłem. Wiele ciekawych i wartościowych wskazań znajdą w niej zarówno mający już pewne doświadczenie praktycy PR, jak i młodzi adepci, którzy z tym zawodem chcą związać swoją przyszłość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Organizacje skuteczne w sprzedaży. Jak zdobyć przewagę nad konkurencją

Następna fala w sprzedaży globalnej napawa tak optymizmem, jak i niepokojem. Nowe technologie, takie jak Internet i komunikacja bezprzewodowa, w niezwykły sposób poszerzyły potencjalną bazę klientów każdej firmy. Wynikający z tego wzrost konkurencji przełożył się w wielu przypadkach na przekonanie, że lojalność klienta to twór z przeszłości. Pomimo tego wiodące firmy gospodarki światowej, borykające się z takimi samymi wyzwaniami, potrafiły dostosować się do sytuacji i zwiększyć poziom lojalności swoich klientów.