0 1 0 0 0 17.05.2006„Największy zasięg Cityboard Media” – kampania autopromocyjnaCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, rozpoczęła w połowie maja kampanię autopromocyjną, której celem jest prezentacja wielkiego formatu nośników oraz ogólnopolskiego zasięgu Cityboard Media. Są to kolejne działania reklamowe wzmacniające wizerunek firmy i budujące świadomości marki Cityboard Media. Ta kampania to swoiste credo Cityboard Media – hasła w sposób jednoznaczny prezentują firmę, jej pozycję oraz ofertę.
0 1 0 0 0 17.05.2006Albedo promuje Fruttis po męsku„Fruttis – wygrywaj nagrody” to promocja produktów marki Fruttis należącej do portfolio firmy Bacha. Za koncepcję, kreację oraz organizację odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing. Jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie obu firm.
0 1 0 0 0 17.05.2006Indykpol z Polską Akcją HumanitarnąW dniu dzisiejszym firma Indykpol SA przekazała paczki żywnościowe dla ponad 3 000 tysięcy uczniów z siedmiu szkół podstawowych województwa warmińsko-mazurskiego. Pośród obdarowanych znalazły się placówki w Gołdapii, Korszy, Bartoszycach, Orzyszu i Pozedrzu. Akcja była częścią długotrwałej współpracy pomiędzy Indykpolem, a fundacją Janiny Ochojskiej – Polską Akcją Humanitarną. W grudniu zeszłego roku Indykpol ufundował paczki świąteczne dla dzieci z gimnazjum w Ornecie, a także przekazywał cześć zysków ze sprzedaży swoich produktów oznaczonych symbolem Pajacyk.
0 1 0 0 0 17.05.2006Konkurs Inspired Quality do 21 czerwcaDruga edycja konkursu kreatywnego Inspired Quality, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing oraz agencję fotograficzną Flash Press Media została przedłużona. Prace konkursowe można zgłaszać do 21 czerwca 2006 r.
0 1 0 0 0 17.05.2006Morliny Grill Party z ketchupem KotlinNa początku maja ruszyła wspólna akcja promocyjna produktów grillowych Morliny i keczupów Kotlin pod nazwą „Morliny Grill Party z ketchupem Kotlin”.
0 1 0 0 0 17.05.2006Nowe strony FrontuAgencja konsultingowa Front Design przeszła ostatnio sporo zmian: odświeżono wizerunek, wzmocniono zespół i zaprojektowano nową stronę internetową.
0 1 0 0 0 17.05.2006Kampania „Z miłości serc” w internecieFirmy stat.pl, Gemius SA oraz spółka Polskie Badania Internetu (PBI) udostępniły Fundacji „Z miłości serc” bezpłatnie powierzchnię reklamową na ponad 20 tysiącach stron internetowych. To kolejna cegiełka na rzecz ratowania życia Agnieszki Nieznańskiej, dwudziestopięciolatki chorej na raka kości. Dzięki wspólnej akcji kampania społeczna fundacji dotarła do niemal 1,7 miliona potencjalnych darczyńców i ludzi dobrej woli.
0 1 0 0 0 17.05.2006E-mailowa lojalność KrukaFirma jubilerska W. KRUK włączyła e-mail marketing w realizację swojego programu lojalnościowego klub „W.Kruk dla Przyjaciół”. Korzystając z systemu SARE, usprawniać będzie komunikację między salonami sprzedaży a klientami korzystającymi z ich usług.
0 1 0 0 0 17.05.2006AMS promuje wizytę papieżaAMS, największa firma reklamy zewnętrznej w Polsce, zaangażowała się w promocję wizyty Ojca Świętego Benedykta XVI. AMS przeznaczył na ten cel kilkaset nośników reklamowych w drugiej połowie maja. Dodatkowo, dzięki wyjątkowemu porozumieniu z klientami AMS, zostaną udostępnione na dni papieskiej pielgrzymki powierzchnie już zajęte przez komercyjne kampanie.
0 1 0 0 0 17.05.2006„Podzielę się z Wami pysznymi lodami”Krakowska agencja Schulz Design odświeżyła linię dziesięciu opakowań lodów familijnych LA Cremeria. Zaprojektowała także opakowanie dla nowego brandu Nestle Ice Cream.