0 1 10.02.2009Roca Polska z Solski Burson-Marstellerfirmy TweetFirma Roca rozpoczęła regularną współpracę PR w Polsce z agencją Solski Burson-Marsteller.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.02.2009VisionConsultingGrup dla pwn.plAgencja VisionConsultingGrup (VCG) rozpoczęła działania z zakresu Media Relations dla firmy pwn.pl z ofertą Super Memo World.
0 1 0 0 0 9.02.2009Triple PR dla Forte SwedenAgencja Triple PR nawiązała współpracę z producentem i dystrybutorem kosmetyków – firmą Forte Sweden. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę z zakresu Public Relations.
0 1 0 0 0 9.02.2009Konkurs o Europejską Nagrodę dla Młodych Dziennikarzy 2009 rozpoczętyDyrekcja Generalna ds. Rozszerzenia Komisji Europejskiej we współpracy ze stowarzyszeniem młodych dziennikarzy European Youth Press oraz Café Babel ogłosiły drugą edycję konkursu o Europejską Nagrodę dla Młodych Dziennikarzy 2009.
0 1 0 0 0 9.02.2009Carrefour Polska wspólnie z Komisją Europejską zachęca do oszczędzania energiiW dniach od 9 do 13 lutego w hipermarketach Carrefour trwa „Energy week” - akcja promująca w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonej Energii odpowiedzialne zużycie energii i wydajność energetyczną. Carrefour przyłącza się tym samym do działań Komisji Europejskiej na rzecz podnoszenia świadomości obywateli i promowanie wśród nich proekologicznych postaw.