0 1 0 0 0 10.02.2009Szpalty Roku 2009 – kolejna edycja konkursu prasy firmowejStowarzyszenie Prasy Firmowej zaprasza do udziału w kolejnej odsłonie Szpalt Roku. Konkurs ma na celu wyróżnienie tych wydawnictw custom publishing, które najlepiej opanowały sztukę projektowania graficznego i warsztatu dziennikarskiego. Po raz pierwszy oceniane będą również prace w kategorii medium elektroniczne.
0 1 0 0 0 10.02.2009Castrol wykorzystuje nowe nośniki reklamoweFirma Castrol sięga w swoich działaniach reklamowych po nowe rozwiązania. W ramach pierwszego w Europie, pilotażowego projektu pojawi się z reklamą na obrandowanych plandekach ciężarówek.
0 1 0 0 0 10.02.2009Edelman pracuje dla 3M PolandOd lutego 2009 r. agencja Edelman współpracuje w zakresie kompleksowej obsługi PR z 3M Poland. Agencja odpowiedzialna będzie za działania w zakresie komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz produktowej dla wszystkich produktów 3M, w tym programy edukacyjne, wprowadzenia nowych produktów, eventy, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 10.02.2009„Złap łosia i zabierz go na Kretę” – nowa akcja promocyjna NałęczowiankiNa początku lutego rusza akcja promocyjna Nałeczowianki „Złap łosia i zabierz go na Kretę”, w której do wygrania jest 10 rodzinnych, czteroosobowych wycieczek na Kretę i 10 000 pluszowych łosi.
0 1 0 0 0 10.02.2009Grant Thornton Frąckowiak „Firmą Przyjazną Klientowi”Kolejne wyróżnienie dla Grant Thornton Frąckowiak. Tym razem jest to godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
0 1 0 0 0 10.02.2009Województwo Pomorskie promuje się w mediachNa ich efekty trzeba czekać niekiedy kilka miesięcy, ale jak można sprawdzić w załączonym materiale – opłaca się. Wizyty studyjne dziennikarzy są coraz częściej wykorzystywane w budowaniu pozytywnego wizerunku Województwa Pomorskiego i promowaniu jego atrakcyjności turystycznej poza granicami kraju.
0 1 0 0 0 10.02.2009Interaktywne witryny w sklepach TrollOd lutego 2009 marka Troll, wraz z wprowadzeniem do sprzedaży wiosennej kolekcji, prezentuje nową, interaktywną witrynę sklepową. Witryna daje klientkom możliwość swobodnego wyrażenia opinii i zamieszczania ich (w formie pisemnej, na samoprzylepnych kartkach dostępnych w salonach) w oknie wystawowym.
0 1 0 0 0 10.02.2009Rusza nowa kampania Volkswagena Golfa9 lutego rusza nowa kampania Volkswagena Golfa. Spot telewizyjny będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych w dwóch różnych, 30-sekundowych wersjach.
0 1 0 0 0 10.02.2009Świeża Bazylia dla marek Always i NaturellaProcter & Gamble powierzył agencji Świeża Bazylia projektową obsługę public relations dwóch marek należących do koncernu.
0 1 0 0 0 10.02.2009„30 na 30” – Złota loteria Avantis2 lutego rozpoczęła się kampania promująca loterię audioteksową „30 na 30” organizowaną przez Avantis SA.