0 1 24.01.2006Respondenci z bazy Acxiom pomagają Dzieciom Ulicymarketing bezpośredni TweetFundacja dla Polski wykorzystuje komunikację bezpośrednią w promocji programu „Dzieci Ulicy”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.01.2006Mateusz i Paulina Ligoccy w reklamach Mcdonald’s PolskaOd 16 stycznia we wszystkich restauracjach McDonald’s trwa sprzedaż promocyjnych McZestawów Olimpijskich. W promocji każdy gość, który decyduje się na powiększony McZestaw otrzymuje dodatkowo oryginalną szklankę Coca-Coli. Promocję wspiera intensywna kampania telewizyjna w dn. 23 stycznia – 14 lutego.
0 1 0 0 0 24.01.20065000 "Piłkarskich nagród" w SMSowej promocji Raiffeisen Bank Polska S.A.5000 Klientów Raiffeisen Bank Polska S.A. otrzyma unikatowe nagrody w specjalnej promocji MasterCard 2006 FIFA World Cup™. Obsługę SMSową przedsięwzięcia zapewnia MobiJOY! - wiodąca agencja mobile marketingowa. Piłkarska promocja potrwa do 30 marca 2006 roku.
0 1 0 0 0 24.01.2006TBWAWARSZAWA dla NIVEA PolskaAgencja TBWAWARSZAWA przygotowała adaptację kampanii telewizyjnej i prasowej wprowadzającej na rynek Intensywnie Wygładzające Mleczko do skóry suchej firmy NIVEA.
0 1 0 0 0 24.01.2006Nowy magazyn motoryzacyjny AgoryW czwartek 26 stycznia rusza kampania promująca „Magazyn Wysokie Obroty” - nowy miesięcznik motoryzacyjny Agory. Pierwszy numer magazynu pojawi się w sprzedaży w piątek 27 stycznia w nakładzie 100 tys. egzemplarzy. „Magazyn Wysokie Obroty” jest kolejnym nowym magazynem wprowadzonym na rynek przez Agorę w ciągu ostatnich dwóch lat.