0 1 0 0 0 17.10.2007Demo dla polskiej gospodarkiW połowie października ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna „Święto polskiego produktu”. Organizatorem akcji jest Fundacja Dajesz Pracę PL. Kreację opracowała agencja DEMO Effective Launching, która od lat wspiera i doradza Fundacji na poziomie strategii komunikacji.
0 1 0 0 0 17.10.2007Walk the Line dla TV PulsAgencja Walk The Line (część grupy marketingowej Walk Group) wygrała przetarg na kampanię reklamową dla TV Puls związaną ze startem nowej formuły stacji.
0 1 0 0 0 17.10.2007Radio Eska z Orange Music i MTV PolskaOd połowy października, przez trzy tygodnie, słuchacze Radia ESKA zdobywają dwuosobowe zaproszenia na MTV European Music Awards w Monachium. Konkurs odbywa się w niedzielnym programie Eurotop.
0 1 0 0 0 17.10.2007„Tatralandia” dla Lyreco z Incentive Concept PolandFirma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu szkoleń oraz konferencji, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. „special events” była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji i scenariusza oraz zrealizowanie dwudniowej imprezy integracyjnej dla pracowników firmy Lyreco.
0 1 0 0 0 17.10.2007Discovery Media Polska klientem Front Design23 września Discovery Media Polska rozpoczęło dwumiesięczną kampanię autopromocyjną, która objęła prasę i internetowe serwisy branżowe. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Front Design.
0 1 0 0 0 17.10.2007Novimedia dla Grupy GoodyearNa przełomie września i października do rąk autoryzowanych sprzedawców produktów marek wchodzących w skład Grupy: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica i Sawa trafił nowy odświeżony magazyn „Goodyear Serwis”.
0 1 0 0 0 17.10.2007W Gliwicach po szwajcarskuW piątek 12 października w Gliwicach odbyło się wyjątkowe spotkanie dla biur podróży ze szwajcarską naturą i alpejskich duchem przeznaczone dla biur podróży. Główną atrakcją spotkania była okraszona szwajcarskimi smakami zabawa w curling.
1 1 0 0 0 17.10.2007Brainshop U-Boot z Red Bullem w przestrzeni miejskiejAgencja Brainshop U-boot specjalizująca się w strategii i kreacji działań Young & Trendy, zrealizowała niekonwencjonalne akcje guerilla marketingowe w przestrzeni miejskiej, tym razem reklamując wystawę „Red Bull Box Gallery”. 16 września 2007 roku, w centrum Warszawy (Złote Tarasy, Dworzec Warszawa Śródmieście, Rotunda, Galeria Centrum) nagle pojawiło się 20 osób, „ubranych” w duże czerwone pudełka i ułożyło z siebie napis: RED BULL BOX GALLERY 15 – 21 X.
0 1 0 0 1 17.10.2007Commitment To Europe arts & business organizuje Arts & Business Awards2 listopada 2007 roku mija termin zgłaszania firm do udziału w konkursie Arts & Business Awards. Wyłonienie laureatów tegorocznej edycji konkursu nastąpi 22 listopada podczas uroczystej gali w hotelu Le Regina w Warszawie.
0 1 0 0 0 17.10.2007Ostateczny argument królów (ClickZ)D. Sweet, The Last Argument of Kings, "ClickZ", 12.10.2007Ostry podział świata reklamy na części "w Sieci" i "poza Siecią" powoduje, że bardzo często wytacza się działa przeciwko swym oponentom. Tymczasem - jak przekonuje autor - całościowe spojrzenie na reklamę pozwala uniknąć niepotrzebnych sporów i zrozumieć, że obie części nie znajdują się po przeciwnych stronach barykady (tym bardziej, że owej barykady wcale nie ma).