Redefinicja stanowisk w marketingu i nowe kierunki studiów
  • 0
  • 1
23.08.2013

Redefinicja stanowisk w marketingu i nowe kierunki studiów

Architekt marki i specjalista ds. e-marketingu – to stanowiska, które wyraźnie zyskują ostatnio na znaczeniu. Pierwsze ze względu na potrzebę standaryzacji zakresu kompetencji osób zarządzających markami, drugie w związku z przenoszeniem działań marketingowych do Internetu. To również kierunki studiów oferowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
(Informacja promocyjna)

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2013