0 2 0 0 0 8.08.2013Pelé ambasadorem sieci SubwayPelé został globalnym ambasadorem marki Subway. Brazylijski piłkarz pojawi się w reklamach i kampaniach promocyjnych restauracji na całym świecie.
0 1 0 0 0 8.08.2013Wskaźnik medialności recesji wzrósł w lipcu o 9%W lipcu media podkreślały poprawę nastrojów wśród przedsiębiorców. Wskaźnik medialności recesji wzrósł o 9%, co jest efektem niskiej bazy w czerwcu. Jego wartość wyniosła 308 punktów – podaje Press-Service Monitoring Mediów. Publikacji dotyczących problemów gospodarczych było niewiele.
0 1 0 0 1 8.08.2013T-Mobile Ekstraklasa i Bundesliga w social media – badanie Pentagon ResearchRóżnica w sumarycznym zestawieniu fanów na FB wszystkich drużyn T-Mobile Ekstraklasy i Bundesligi utrzymuje się – wynika z badania Pentagon Research. Niemiecka liga ma obecnie 14 razy więcej fanów niż polska.
0 2 0 0 0 8.08.2013Kampania zewnętrzna systemu BelTollTrwa kampania informująca o BelToll – systemie poboru opłat za przejazdy po drogach Białorusi. Na wielkoformatowych tablicach pojawiły się plakaty skierowane do kierowców.
0 1 0 0 0 8.08.2013Prince Polo promuje nowy wariant wafelkówMarka Prince Polo wprowadza do portfolio produktów wariant mini wafelka Classic. Pojawił się on na sklepowych półkach na początku sierpnia, a towarzyszy temu promocja w punktach sprzedaży.
1 4 0 0 0 8.08.2013Warszawskie pomniki zaczną się uśmiechać (wideo)Ponure oblicza postaci z warszawskich pomników będą mogli rozweselić użytkownicy smartfonów dzięki aplikacji Layar. Organizatorem przedsięwzięcia jest Blend-a-med.
1 1 0 0 0 8.08.2013Rockstar Energy Drink z kampanią wprowadzającą napój w puszkach o nowej pojemności (wideo)250 ml to pojemność puszek napoju Rockstar Energy Drink, które właśnie wprowadzane są na rynek. Towarzyszy temu kampania reklamowa w telewizji, radiu oraz mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 8.08.2013KER oceniła reklamę produktu Linea20+ oraz „Gazety Regionalnej” (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi wniesione na reklamę telewizyjną suplementu diety Linea 20+ oraz autoreklamę „Gazety Regionalnej”. Uznała, że naruszają one Kodeks etyki reklamy.
1 4 0 0 0 7.08.2013Urban Spot – architektoniczna mapa świata, do której prowadzą kody QR (wideo)RAW Studio, pracownia architektoniczna z Opola tworzy architektoniczną mapę świata – portal Urban Spot. Obiekty sklasyfikowane w serwisie oznaczone są kodami QR, które odsyłają do informacji o budynku.
0 2 0 0 1 7.08.2013Rowerzysta, marszałek Dolnego Śląska, twarzą kampanii regionuNa billboardach na terenie Dolnego Śląska pojawiły się plakaty z Rafałem Jurkowlańcem, marszałkiem województwa, jadącym na rowerze. To element akcji „Razem odkryjmy Dolny Śląsk”. Jej celem jest zachęcenie mieszkańców do aktywnego wypoczynku w regionie.