Razem przeciwko alergii
  • 0
  • 1
24.08.2005

Razem przeciwko alergii

Do maja 2006 roku trwać będzie wspólna akcja promocyjna producenta proszku do prania JELP oraz Miele – producenta sprzętu AGD. Obie firmy posiadają w swojej ofercie wysokiej klasy hipoalergiczne produkty, przygotowane z myślą o alergikach i osobach o wrażliwej skórze. W czasie trwania akcji każdy nabywca pralki Miele Medicwash otrzyma w prezencie kwartalny zapas proszku JELP Soft 2 w1 (dla czteroosobowej rodziny) oraz upominek firmowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2005

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Godzina z Esselte”

W badaniach dotyczących zwyczajów i zachowań biurowych w nowym tysiącleciu ponad połowa (60%) respondentów twierdzi, że zorganizowanie to cecha, której się można nauczyć. Również ponad połowa (58%) respondentów uważa, iż powinni poprawić swoje umiejętności organizacyjne, a ponad 40% pracowników biurowych przyznaje się do regularnego gubienia dokumentów. Przeciętny pracownik spędza 150 godzin rocznie na szukaniu ich na biurku (Badania Work Habits of the New Millennium/Global Office Research [30.03.2005 r.]; Gartner Group Survey).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2005

Peppermint z Amiką do Mediolanu

Pod hasłem „Mediolan od kuchni” agencja Peppermint prowadzi akcję promocyjną we współpracy z Amiką. Akcja skierowana jest do projektantów studiów mebli kuchennych. Główną nagrodą jest wyjazd na targi Eurocucina do Mediolanu. Wsparciem działań prosprzedażowych jest akcja „Rabaty do kompletu” adresowana do konsumentów, zainteresowanych zakupem sprzętu AGD do zabudowy. Za koordynację działań obejmujących komunikację przez SMS odpowiada MobiJOY! Mobile Marketing.