Przełamać wstyd w reklamie (Marketing & More, nr 6, 10 2007)
  • 0
  • 1
26.11.2007

Przełamać wstyd w reklamie (Marketing & More, nr 6, 10 2007)

Tematem numeru listopadowego „Marketing & More” jest wejście na rynek nowego dziennika „Polska” i towarzysząca temu kampania reklamowa (zgodnie oceniona zresztą jako raczej przeciętna). Być może skupienie się na „Polsce” spowodowało, że w numerze brak rozbudowanych tekstów o tematyce stricte marketingowej, a artykuły nie wykraczają poza dosyć duży poziom ogólności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2007

Marki szybsze niż słowa (Marketing w Praktyce 10/2007)

W październikowym „Marketingu w Praktyce” znajdziemy m.in. obszerny artykuł pt. „Bardziej precyzyjna niż słowa”, autorstwa Grzegorza Kossona i Mariusza Ludwińskiego. Jak piszą autorzy: „ komunikacja markami, jako forma komunikacji pozawerbalnej, jest szybsza i bardziej precyzyjna niż słowa”. Mobilność współczesnych społeczeństw w połączeniu z rozwojem techniki powoduje, że konsumenci wchodzą do nowych zbiorowości dużo częściej niż miało to miejsce w poprzednich pokoleniach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2007

Anna Jesień i Dominika Witkowska pod opieką Business Sport Solutions

Agencja Business Sport Solutions powiększyła swoje portfolio o jedną z najbardziej znanych polskich lekkoatletek – Annę Jesień oraz Dominikę Witkowską – wielokrotną Mistrzynię Polski w squash. W ramach podpisanego kontraktu firma będzie świadczyć usługi na rzecz klientek między innymi z zakresu PR. BSS posiada również prawo do wyłącznego pośredniczenia w kontaktach z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z Paniami.