0 1 12.09.2006Prografix dla wydawnictwa Egmontmarketing bezpośredni TweetPrografix rozpoczął realizację kolejnej kampanii direct mailingu dla Wydawnictwa Egmont.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.09.2006Stat.pl zmienia nazwęFirma stat.pl czołowy dostawca usług służących do monitoringu witryn internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, zmienia nazwę na stat24. Zmiana ta jest konsekwencją rozwoju firmy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i wynika z chęci ujednolicenia działań zagranicznych pod wspólną marką.
0 1 0 0 0 12.09.2006Vegeta w kampanii „Zobacz w marce przyjaciela”Vegeta przystąpiła do III edycji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Wybierz Markowe”. Akcja promuje bliskie Vegecie wartości kojarzone z produktami markowymi: jakość, bezpieczeństwo i zadowolenie.
0 1 0 0 0 12.09.2006Za miastemMagazyn ZA MIASTEM ukazuje się od jesieni 2005 roku. Jest on przeznaczony dla tych wszystkich, którzy z własnego wyboru mieszkają na wsi lub w małym miasteczku, ponieważ cenią sobie uroki wiejskiego życia, zazwyczaj jednak wykonują zawody pozarolnicze.
0 1 0 0 0 12.09.2006Badzpierwszy.pl promuje etyczne zasady pozycjonowaniaSpełnianie norm etycznych w Internecie jest nie mniej ważne jak stosowanie uczciwych zasad postępowania na co dzień w realnym życiu. Dlatego Badzpierwszy.pl rozpoczęło inicjatywę propagowania przestrzegania podstawowych zasad etycznych także w przypadku pozycjonowania.