Premierowy koncert „39/89 Zrozumieć Polskę” w Fabryce Trzciny - Marketing przy Kawie
Premierowy koncert „39/89 Zrozumieć Polskę” w Fabryce Trzciny
  • 0
  • 1
26.09.2009

Premierowy koncert „39/89 Zrozumieć Polskę” w Fabryce Trzciny

W najbliższy wtorek, 29 września, w warszawskiej Fabryce Trzciny odbędzie się premierowy koncert rozpoczynający trasę Łukasza L.U.C Rostkowskiego „39/89 Zrozumieć Polskę”. W ramach projektu artysta zaprezentuje spektakl muzyczny będący podróżą przez trudne półwiecze polskiej historii – lata 1939–1989.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

MK Inwestycje, zamiast wystawić się na targach, urządza własne

Po co pokazywać zdjęcie, skoro można pokazać całe osiedle, urządzając na nim targi, a dokładniej – targi w domach zamienionych przez wystawców w pawilony wystawowe. Na niecodzienny pomysł, który miał wypromować Osiedle Zagajnik w Katowicach-Zarzeczu, wpadli marketerzy katowickiego dewelopera MK Inwestycje. Targi aranżacyjne „Przedmieścia – tu wszystko jest na wyciągnięcie ręki”, połączone z dniami otwartymi Osiedla Zagajnik, były pierwszą imprezą otwierającą sezon deweloperski na Śląsku. Była to także pierwsza impreza o takiej formule, na którą zdecydował się deweloper.