"Prawdziwe piękno" zwiastuje nowy CSR (Hub Magazine)
  • 0
  • 1
14.05.2008

„Prawdziwe piękno” zwiastuje nowy CSR (Hub Magazine)

Dori Molitor, In Dove We Trust, "Hub Magazine".

W jakim kierunku powinien ewoluować współczesny CSR? Kampania Dove "Prawdziwe piękno", choć formalnie była klasyczną kampanią reklamową, stała się według autorki zwiastunem zmiany jakościowej i kierunkiem rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu. Dotychczas wystarczyło przekazać środki wybranym organizacjom charytatywnym czy manifestować troskę o środowisko. Wielu konsumentów nie wierzy już korporacjom, dlatego CSR nie powinien być narzędziem stosowanym wyłącznie przez firmy, ale ogólnodostępną platformą umożliwiającą współpracę marek i konsumentów. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 maja 2008