Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej - wzrost branży i nowy wizerunek - Marketing przy Kawie
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej - wzrost branży i nowy wizerunek
  • 0
  • 1
19.06.2008

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – wzrost branży i nowy wizerunek

Nowe oblicze i plany działań prezentuje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – związek skupiający 15 największych podmiotów z branży, która stanowi coraz bardziej znaczące uzupełnienie tradycyjnego handlu sklepowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2008

18 czerwca 2008