Położenie produktów na sklepowej półce determinuje decyzje zakupowe – nowe wyniki badań - Marketing przy Kawie
Położenie produktów na sklepowej półce determinuje decyzje zakupowe – nowe wyniki badań
  • 0
  • 1
5.09.2012

Położenie produktów na sklepowej półce determinuje decyzje zakupowe – nowe wyniki badań

Jak wykazują badania przeprowadzone w USA, najczęściej wybieramy obiekty (przedmioty, pomieszczenia itd.) usytuowane, najogólniej mówiąc, centralnie: środkowe kabiny w przymierzalniach i toaletach czy środkowe krzesła przy stole. Najnowsze doniesienia wskazują, że dotyczy to także produktów na sklepowych półkach – w nieco inny sposób, niż dotychczas sądzono.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2012