Podsumowanie zimowej kampanii PGE online i na ulicach polskich miast (wideo)
  • 2
  • 2
31.03.2015

Podsumowanie zimowej kampanii PGE online i na ulicach polskich miast (wideo)

W ramach kampanii Polskiej Grupy Energetycznej „Zapewniamy energię” w kilku miastach urządzono przystanki, na których można było naładować telefon. Na ulicach stolicy kręcono teledysk z motywem świetlików symbolizujących energię. Warszawiacy mogli też zauważyć reklamowy tramwaj PGE.

Działania miały podkreślać, że PGE zapewnia energię wszędzie: w tramwaju, na ulicy, w pracy czy w domu.

Kampania rozpoczęła się w grudniu
. Obejmowała tradycyjne spoty, kreacje prasowe i outdoorowe, a także działania online (m.in. profil z historią marki na Instagramie czy playlistę PGE na Spotify). Ponadto przygotowano szereg aktywności z wykorzystaniem narzędzi digital out-of-home.

W Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście stanęło 40 przystanków z punktami ładowania USB. Jak twierdzą organizatorzy, agencja K2, za sprawą krakowskiej odsłony akcji miejscowy Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu rozważa wprowadzenie takich przystanków na stałe.

W Warszawie przy stacji Metro Centrum powstał mural, który po zmroku ożywał dzięki użyciu laserów. Mogło zobaczyć go ponad 4 mln przechodniów.

Nawiązywał on do strony ZapewniamyEnergie.pl, gdzie za pomocą interaktywnego świetlika użytkownik był prowadzony po najważniejszych obszarach działalności PGE. Według danych organizatorów akcji pozwoliło to zatrzymać internautę na stronie średnio na 3 minuty, a wszystkie działania przełożyły się na ponad 250 tys. wyświetleń witryny.

Świetliki emitowano też z zaskoczenia w różnych częściach Warszawy (tzw. guerrilla mapping), kręcąc jednocześnie teledysk o zapewnianiu energii zimą. Laserową projekcją ożywiono również elektrownię w Bełchatowie.

Przed Bożym Narodzeniem na ulice stolicy wyjechał natomiast tramwaj ze specjalną wyświetlaną projekcją. Był to sposób złożenia życzeń warszawiakom.

***
Czytaj również o ciekawej inicjatywie szwedzkiej firmy energetycznej: Przystanki komunikacji miejskiej lekiem na zimową depresję.

  • 2

31 marca 2015

30 marca 2015

Reklama
Reklama