1 1 0 0 0 24.03.2015Payback i BP we wspólnej kampanii reklamowej (wideo)20 marca rozpoczęła się kampania reklamowa programu bonusowego Payback. Uczestnicy programu zachęcani są do zbierania punktów na stacjach BP i wymieniania ich na nagrody przygotowane przez markę 4F. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja, kino i YouTube.
0 3 0 0 0 24.03.2015Znamy laureatów Strefy Studenta targów Packaging InnovationsW ramach targów Packaging Innovations 2015 zorganizowano konkurs skierowany do młodych projektantów opakowań. Spośród nadesłanych prac internauci wybrali 3 ich zdaniem najciekawsze.
1 1 0 0 0 24.03.2015Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra” (wideo)Po latach marka piwa Żubr ponownie znalazła się pod opieką agencji PZL. Kampanią inaugurującą wznowioną współpracę jest „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca i reżyser pierwszych spotów marki.
3 1 0 0 0 23.03.2015Prima zachęca do wysyłania „paczek wdzięczności” (wideo)2 marca rozpoczęła się akcja Primy „Paczki wdzięczności”. Do czerwca marka kawy będzie zachęcała Polaków, by podziękowali życzliwym osobom z zagranicy za dobro otrzymane w przeszłości.
0 2 0 0 0 23.03.2015Marka Bosman promowana przez piłkarzy Pogoni SzczecinW połowie marca rozpoczął się kolejny etap kampanii outdoorowej piwa Bosman (Carlsberg Polska) „Moje życie. Moja pasja”. Do udziału w niej zaproszeni zostali Maciej Stolarczyk i Dariusz Adamczuk reprezentujący klub piłkarski Pogoń Szczecin, którego marka jest sponsorem od 2004 r.
3 1 0 0 0 23.03.2015Sonia Bohosiewicz i „specjalista” Borys Szyc przekonują do przekazania 1% podatku na dom dziecka (wideo)Wybudowanie nowego Domu Dziecka w Radymnie to cel, który postawiła przed sobą Nasza Fundacja. W jego realizacji pomóc ma kampania zachęcająca do przekazania 1% podatku. W spotach występują Sonia Bohosiewicz i Borys Szyc.
1 1 0 0 0 23.03.2015Zgoda i bezpieczeństwo w spocie wyborczym Bronisława Komorowskiego (wideo)„Wybierz zgodę i bezpieczeństwo” to hasło spotu wyborczego Bronisława Komorowskiego. Ubiegający się o reelekcję prezydent przedstawia w nim dwie wizje Polski – racjonalną i radykalną.
0 2 0 0 0 23.03.2015„Polska na wakacjach, czyli o promocji miejsc oczami turystów” – badanie SW Research i VMG PRKlasyczna reklama w mediach coraz bardziej traci na znaczeniu, jeśli chodzi o wybór kierunków wakacyjnych wyjazdów. Tylko 6% respondentów twierdzi, że tego typu promocja daje wymierne efekty. Jednocześnie 34% badanych ufa w tym względzie rekomendacjom znajomych. Takie są niektóre wnioski z badania SW Research i VMG PR „Polska na wakacjach, czyli o promocji miejsc oczami turystów”.
0 1 0 0 0 23.03.2015ING Życie oraz ING OFE zmienią nazwy na Nationale-Nederlanden20 lipca ING Życie i ING OFE w Polsce zmienią nazwy na Nationale-Nederlanden. Działalność ubezpieczeniowa i inwestycyjna została wydzielona z Grupy ING i przekształciła się w Grupę NN. To część długofalowej strategii.
1 1 0 0 0 23.03.2015Rodzina i współpracownicy w spocie wyborczym Janusza Palikota (wideo)21 marca Janusz Palikot zaprezentował spot wyborczy. W materiale można zobaczyć jego rodzinę oraz współpracowników.