"Po nitce do konsumenta, czyli jak prosument porusza się w świecie informacji" (Think-a-Head) - Marketing przy Kawie
"Po nitce do konsumenta, czyli jak prosument porusza się w świecie informacji" (Think-a-Head)
  • 0
  • 1
31.10.2007

„Po nitce do konsumenta, czyli jak prosument porusza się w świecie informacji” (Think-a-Head)

J. Rodak, Po nitce do konsumenta, czyli jak prosument porusza się w świecie informacji, "Think-a-Head", 29.10.2007

Sprawa się coraz bardziej komplikuje – czasy marketerów "wodzących za nos" konsumentów niemal całkiem się skończyły wraz z nastaniem ery Web 2.0, a już za rogiem chyha prosumentyzm, rozciągający właściwie nowe zasady na "normalną" rzeczywistość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 października 2007