PMPG inwestuje w najbardziej dynamiczne segmenty rynku reklamowego - Marketing przy Kawie
PMPG inwestuje w najbardziej dynamiczne segmenty rynku reklamowego
  • 0
  • 1
20.06.2008

PMPG inwestuje w najbardziej dynamiczne segmenty rynku reklamowego

Platforma Mediowa Point Group przejęła grupę Media Works. Jednocześnie spółka zrealizowała opcję Media Works na zakup udziałów w BMS, firmie będącej brokerem reklamy internetowej oraz nowych technologii. Zakup grupy Media Works i BMS to inwestycja spółki w najszybciej rosnące segmenty rynku reklamowego. Łączna wartość transakcji wyniosła 13,2 mln zl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54919 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2008