Pionierska kampania wkładów do zniczy (wideo) - Marketing przy Kawie
Pionierska kampania wkładów do zniczy (wideo)
  • 1
  • 1
21.10.2011

Pionierska kampania wkładów do zniczy (wideo)

17 października rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania promująca wkłady do zniczy. Na tego typu działania zdecydowała się marka świec Bolsius. Celem kampanii pod hasłem „Pamięć nie wygasa” jest promocja jednego z wielu segmentów asortymentowych dostępnych w ofercie Bolsiusa. Projekt prowadzi poznańska agencja reklamowa Pomarańcza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54947 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2011