Pinnacle wybiera Euro RSCG Sensors
  • 0
  • 1
29.09.2008

Pinnacle wybiera Euro RSCG Sensors

Agencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z firmą Pinnacle. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną firmy w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2008

Wymieniany przez ekspertów - jesienna odsłona kampanii olejów Platinum

W październiku startuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum pod hasłem „Wymieniany przez ekspertów”. Kampania jest kontynuacją wiosennych działań reklamowych wpisując się w długofalową strategię marki bazującą na ekspertach i autorytetach w dziedzinie motoryzacji oraz wątku edukacyjnym. Bohaterem tegorocznych działań marketingowych Platinum jest ambasador marki Maciej Wisławski – ikona polskiej motoryzacji i jeden z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych.