0 1 0 0 0 8.10.2008Sodexho Pass rozwija ofertę dla marketerówSodexho Pass Polska wprowadza nowe rozwiązania służące budowaniu lojalności kontrahentów i konsumentów. W październiku firma wprowadza na rynek Kupon RTV-AGD, Kupon Motoryzacyjny, a także innowacyjny na polskim rynku produkt – Vivabox - po raz pierwszy w historii firmy skierowany również do konsumentów. Na jesieni pojawią się także nowe wersje Kuponu Travel&Beauty oraz Kuponu Premiowego.
0 1 0 0 0 8.10.2008Nasza-Klasa.pl i eSKY.pl razemNasza-Klasa.pl, polski portal społecznościowy oraz eSKY.pl, serwis oferujący bilety lotnicze przez internet, rozpoczynają współpracę. Od dzisiaj, w profilu każdego użytkownika Naszej Klasy widnieje link prowadzący do podstrony z wyszukiwarką eSKY.pl.
0 1 0 0 0 8.10.2008Citylighty AMS zapakowane w Gorący KubekCitylighty AMS zapakowane w torebkę z daniem Gorący Kubek to niestandardowy sposób firmy Unilever na promocję nowego smaku zupy wprowadzanego właśnie do sprzedaży. Kampanię Krupnika z grzankami Knorr mogą zobaczyć mieszkańcy ośmiu największych miast.
0 1 0 0 0 8.10.2008Ad Publica i PressOffice.pl dla EPA SystemyEPA Systemy, spółka działająca na rynku informatycznym i profesjonalnych usług związanych z rynkiem IT, rozpoczęła współpracę z agencją public relations Ad Publica. Działania komunikacyjne realizowane będą w ramach platformy prasowej PressOffice.pl, która jest partnerskim serwisem agencji.
0 1 0 0 0 8.10.2008Pracownia Reklamy Michalczyk i Prokop dla MemoPracowania Reklamy Michalczyk i Prokop zajęła się kompleksową obsługą marki Memo znajdującej się w portfolio firmy MDH.
0 1 0 0 0 8.10.2008Zwycięzcy festiwalu Golden Drum!Siódmego października podczas ceremonii rozdania nagród Golden Drum zostali ogłoszeni zwycięzcy konkursów w kategoriach: Interactive, Media and Advertising Campaigns, Design & Art Direction, TV & Film Promo, OpenAd Idea Awards i Portorož Piran Poster Award.
0 1 0 0 0 8.10.2008Rekopol organizuje II Edycję Konkursu SzklanegoCelem konkursu jest promowanie selektywnej zbiórki szkła opakowaniowego, poprzez nagrodzenie najlepszych polskich systemów zbiórki tego surowca osiągających stały, coroczny wzrost pozyskiwanego tonażu szkła.
0 1 0 0 0 8.10.2008Złote Spinacze 2008 – jury przyznało nominacje do nagrody głównejZakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów.
0 1 0 0 0 8.10.2008Pierwszy raz z AtaxoRuszyła kampania reklamowa firmy Ataxo. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Graffiti.
0 1 0 0 0 8.10.2008Świat Zdrowia nowym klientem arvatoarvato services Polska rozpoczął obsługę ogólnopolskiego programu lojalnościowego dla firmy Świat Zdrowia S.A., realizowanego w 1500 aptekach zrzeszonych pod jednym logo. Świat Zdrowia jest pierwszym klientem arvato z branży farmaceutycznej.