„Pierwsza miłość” nominowana do Rose d’Or - Marketing przy Kawie
„Pierwsza miłość” nominowana do Rose d’Or
  • 0
  • 1
24.02.2006

„Pierwsza miłość” nominowana do Rose d’Or

Serial „Pierwsza miłość” – produkowany przez Grupę ATM i emitowany w Telewizji Polsat – otrzymał nominację do nagrody w prestiżowym, międzynarodowym festiwalu ROSE D’OR w kategorii telenowela („soap”). Jest to pierwsza w historii festiwalu Rose D’or nominacja dla polskiego serialu. Obok polskiej produkcji, w tej kategorii nominowanych jest 10 światowych seriali z Wielkiej Brytanii, Niemiec, USA, Irlandii, Norwegii i Hiszpanii, m.in. znana także w Polsce amerykańska telenowela „Moda na Sukces” („The Bold and the Beautiful”). Rozpoczęcie Festiwalu nastąpi 25 kwietnia 2006 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54947 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2006

Smolarek z Samsungiem

Uroczyste podpisanie umowy sponsorskiej odbyło się w środę 22 lutego 2006 r. w warszawskim hotelu Sheraton podczas specjalnej konferencji prasowej. W ramach umowy wizerunek piłkarza będzie wykorzystany do promocji produktów koreańskiego koncernu. Spoty reklamowe najnowszych telewizorów i telefonów komórkowych Samsunga będą kręcone w Niemczech - piłkarz występuje na co dzień w Borusii Dortmund, a sponsor nie chce zakłócać Smolarkowi przygotowań do Mundialu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2006

Heyah nagrodzona podwójnie

W czwartek, 23 lutego, podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki ósmej edycji konkursu Impactor 2005 na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku została Heyah (PTC). Nagrodę tę przyznano „za świetne dopasowanie stylu reklam do specyfiki głównej grupy odbiorców: młodych, dynamicznych ludzi. Za umiejętne łączenie celów sprzedażowych bez nachalnych promocji cenowych z konsekwentną budową wizerunku marki.” Najlepszych wybierała Kapituła złożona z przedstawicieli środowisk biznesu, reklamy i osób publicznych o szczególnym autorytecie oraz Akademia Reklamy, której członkami są seniorzy sektora reklamowego.