0 1 0 0 0 20.09.2005Peppermint Medical dla PersenAgencja Peppermint Medical 19 września br. rozpoczęła akcję „Sprawdź, jak działa Persen” dla Lek Polska Sp. z o.o. Działania związane są z wprowadzeniem na rynek małego opakowanie leku Persen (10 tabletek) w cenie 3,99 zł. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i zwiększenie świadomości marki wśród Pacjentów.
0 1 0 0 0 20.09.2005Martis dla Sygma Bank PolskaAgencja reklamowa Martis zajęła się opracowaniem strategii komunikacji i konceptu nowego produktu Sygma Bank Polska o nazwie Zielone Raty.
0 1 0 0 0 20.09.2005Wygraj dom z AristonemWyjątkowa nagroda do wygrania w kampanii promocyjnej marki Ariston. Właściciel marki, firma Indesit Company, funduje dla jednej z osób, która zakupi dowolny produkt wolnostojący marki Ariston i weźmie udział w promocji dom dla całej rodziny. Za koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 20.09.2005Półmaraton aktywności i zdrowia dla całej rodziny w KatowicachJuż 2 października br. w Katowicach odbędzie się Półmaraton 4ENERGY - pierwsza tego typu impreza na Śląsku, której celem jest promocja zdrowia i aktywności fizycznej. Bieg uliczny organizuje portal 4ENERGY (www.4energy.pl). Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Katowice – Piotr Uszok.
0 1 0 0 0 20.09.2005Ruszył okazjonalny urodzinowy serwis Wirtualnej PolskiPierwszy polski portal internetowy, Wirtualna Polska, ma 10 lat. Jest rówieśnikiem takich gigantów, jak Yahoo, Amazon, czy ebay. Powstając w 1995 roku, WP od razu zrewolucjonizowała oblicze rodzimej Sieci. Swoją historię, osiągnięcia, gości i pracowników przedstawia w nowym, okazjonalnym serwisie 10lat.wp.pl. To właśnie od WP zaczął się polski Internet!
0 1 0 0 0 20.09.2005Orange patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu FilmowegoPolska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange jest patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, który odbędzie się w Warszawie w dniach 7-16. października br. Patronem medialnym festiwalu jest multiportal komórkowy Orange World (wap.orange.pl), w którym znaleźć będzie można wszelkie informacje na temat tegorocznego Warszawskiego Festiwalu Filmowego.
0 1 0 0 0 20.09.2005Premiera Mercedesa klasy SMM Communications przygotowuje kolejną, po Mercedesie Klasy B, imprezę premierową samochodu koncernu DaimlerChrysler.
0 1 0 0 0 20.09.2005Partner of Promotion dla PolicAgencja Public Relations Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Zakładami Chemicznymi Police S.A. Agencja będzie wspomagać nowego Klienta przede wszystkim poprzez prowadzenie biura prasowego, koordynowanie wdrażania spójnej strategii komunikacyjnej oraz działania z zakresu relacji inwestorskich.
0 1 0 0 0 20.09.2005IQ Marketing dla ZT KruszwicaWe wrześniu ruszyły dwa równoległe programy motywacyjne skierowane do partnerów handlowych firmy ZT Kruszwica. Koncepcję i mechanikę programu opracowały wspólnie ZT Kruszwica i agencja IQ Marketing (Poland).
0 1 0 0 0 20.09.2005Schulz przygotuje kampanię B2B dla Życia Na GorącoBezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w największym tygodniku dla kobiet. Chcemy pokazać, że charakterystyka zachowań konsumpcyjnych, dochodowa i miejsca zamieszkania jest tożsama z grupą czytelniczek tygodników poradniczych. Jesteśmy przekonani, że Życie Na Gorąco to równie efektywny nośnik co poradnicze tygodniki kobiece. I postaramy się to udowodnić. - mówi Michał Staszewski szef biura reklamy Życia na Gorąco. - Zadanie dla agencji nie było łatwe. Zespół agencji Schulz w naszej ocenie poradził sobie z tym najlepiej. – dodaje Michał Staszewski.