Espresso - Strona 5317 z 5537 - Marketing przy Kawie

Espresso

20 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2005

Orange patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange jest patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, który odbędzie się w Warszawie w dniach 7-16. października br. Patronem medialnym festiwalu jest multiportal komórkowy Orange World (wap.orange.pl), w którym znaleźć będzie można wszelkie informacje na temat tegorocznego Warszawskiego Festiwalu Filmowego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2005

Schulz przygotuje kampanię B2B dla Życia Na Gorąco

Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w największym tygodniku dla kobiet. Chcemy pokazać, że charakterystyka zachowań konsumpcyjnych, dochodowa i miejsca zamieszkania jest tożsama z grupą czytelniczek tygodników poradniczych. Jesteśmy przekonani, że Życie Na Gorąco to równie efektywny nośnik co poradnicze tygodniki kobiece. I postaramy się to udowodnić. - mówi Michał Staszewski szef biura reklamy Życia na Gorąco. - Zadanie dla agencji nie było łatwe. Zespół agencji Schulz w naszej ocenie poradził sobie z tym najlepiej. – dodaje Michał Staszewski.

Poprzednie Następne