Pentacomp zamierza wzmocnić własny wizerunek w mediach
  • 0
  • 1
21.03.2007

Pentacomp zamierza wzmocnić własny wizerunek w mediach

Poprzez działania public relations firma będzie popularyzować na rynku własne rozwiązania i produkty informatyczne, głównie poprzez dzielenie się wiedzą ekspercką i prezentowanie case studies. Do realizacji planowanych działań firma wybrała agencję Optimum PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2007

20 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2007

Coneco – nowa marka dla dzieci

Rozpoczęła się akcja promująca nową markę artykułów dla dzieci Coneco – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych. Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „Coneco rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie.