0 1 0 0 0 19.10.2004FORTE sponsorem programu BCCStudenckie Forum Business Centre Club rozpoczęło realizację programu Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Dzięki programowi w większości uczelni w kraju powstaną biura pomagające studentom zakładać własne firmy. Biura Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości wyposaży w meble firma FORTE.
0 1 0 0 0 19.10.2004Janmedia Interactive w PolsceWe wrześniu na polski i europejski rynek wchodzi Janmedia Interactive. To agencja interaktywna o polskich korzeniach, która do tej pory skupiała się na obsłudze klientów głównie w USA. Firma odnosi tam spore sukcesy, obsługując prestiżowych klientów (między innymi NASA oraz agencje rządowe) i tworząc skuteczne rozwiązania biznesowe.
0 1 0 0 0 19.10.2004Gdzie na narty?Mimo, że jesień niedawno dała o sobie znać, Internetowy portal turystyczny VTrip.pl jest już przygotowany do inauguracji nadchodzącego sezonu narciarsko-snowboardowego. Jeśli ktoś myśli o „Białym szaleństwie” powinien odwiedzić serwis www.zima.vtrip.pl, który jako pierwszy w Internecie rozpoczyna sezon zima 2004/2005.
0 1 0 0 0 19.10.2004Extranetowa Platforma PhilipsPhilips uruchomił extranetową platformę wymiany informacji z partnerami B2B. Jest to idealne narzędzie pozwalające na sprawną komunikację i zarządzanie informacją dotyczącą produktów RTV firmy Philips, które stanowią tzw. „First Choice for Marketing Communication”.
0 1 0 0 0 18.10.2004Zimowa kampania reklamowa Kleber Krisalp HP ProtectisOd 18 października rusza zimowa kampania reklamowa opony Kleber Krisalp HP Protectis. W działaniach reklamowych Kleber wykorzystywać będzie telewizję, radio i prasę.
0 1 0 0 0 18.10.20043pm czy mp3?Platforma muzyczno-internetowa o nazwie 3PM (www.3pm.pl) to wytwórnia nowej generacji, która opiera się na medium elektronicznym i internecie oraz maksymalnie wykorzystuje nowe możliwości w celu tworzenia, promowania i dystrybuowania nowej muzyki.
0 1 0 0 0 18.10.2004Dzienniki na żądanieInternews jako jedyna firma w Polsce zajmuje się drukowaniem dzienników zagranicznych na żądanie, usługa Press-on-Demand. W swojej ofercie posiada ponad 200 tytułów dzienników z całego świata, począwszy od New York Times i Wall Street Journal (USA) a kończąc na Al Shabiba (Oman). Dzienniki dostępne są w dniu wydania we wczesnych godzinach rannych.
0 1 0 0 0 18.10.2004Akcje PKO BP przez InternetWykorzystując cieszącą się dużym zainteresowaniem emisję akcji banku PKO BP, Beskidzki Dom Maklerski uruchomił usługę, której celem jest umożliwienie zakupu akcji tego banku przez Internet.
0 1 0 0 0 18.10.2004Bez względu na cenę?Niska cena ma znaczenie dla kupującego, ale czy skłoni do większych zakupów? Robert Cialdini („Wywieranie wpływu na ludzi”) udowadnia, ze czasami łatwiej sprzedać coś co ma wyższą cenę, gdyż kupujący sadzą, że za nią kryje się wyższa wartość.
0 1 0 0 0 18.10.2004A4Tech – bateriom już dziękujemy!Pierwsza na świecie bezprzewodowa mysz optyczna działająca bez baterii A4Tech Battery Free Wireless Optical Mouse NB-30 zostanie wprowadzona na rynek polski w listopadzie 2004 roku przez firmę Multioffice.