0 1 0 12.04.2005DEMO przeciw nadwadzeRozpoczęła się kampania środka wspomagającego odchudzenie Fito Slim Forte, którego producentem jest Dagomed-Pharma Sp. z o.o. Twórcą kampanii jest DEMO HealthCare, wyspecjalizowany w obsłudze firm farmaceutycznych dział agencji DEMO Effective Launching.
0 1 0 12.04.2005Nowe oblicze olejów Shell HelixShell rozpoczyna kampanię reklamową, która wspiera wprowadzenie na polski rynek nowej linii produktów Shell Helix. Kampania ma przede wszystkim budować nowy wizerunek marki Shell Helix.
0 1 0 12.04.2005AMP MEDIA dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaAgencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa unowocześniła swój serwis internetowy. Zaprojektowaniem oraz wdrożeniem nowego serwisu zajęła się Agencja Interaktywna AMP MEDIA.
0 1 0 12.04.2005Seminarium European Trusted Brands12 kwietnia 2005 w warszawskiej siedzibie Business Centre Club odbyło się Seminarium European Trusted Brands organizowane przez Reader’s Digest. O Nowych Trendach w zakresie Strategii Marki mówił Gość Specjalny Seminarium specjalista w zakresie globalnej strategii i planowania rozwoju marek Marc Lepere - Executive Vice President, Chief Marketing Officer Euro RSCG Worldwide.
0 1 0 12.04.2005Pdk.pl wśród najlepszych serwisów finansowych świataWitryna internetowa Powszechnego Domu Kredytowego jako pierwsza polska produkcja znalazła się na shortliście tegorocznego Webby Awards
0 1 0 12.04.2005Jet.Mail 2.0 – inteligentny dialog z KlientemJest już dostępna najnowsza wersja oprogramowania Jet.Mail – inteligentnego systemu e-mailingu, służącego do realizacji internetowych kampanii mailingowych, wysyłki cyklicznych newsletterów oraz audytu wysyłek prowadzonych przez portale i witryny tematyczne. W obecnej wersji oprogramowania możliwa jest wysyłka ponad 1 miliona e-maili dziennie i około 60.000 e-maili na godzinę. Jet.mail 2.0 to także jeszcze bogatsze statystyki i bardziej precyzyjne targetowanie (na podstawie danych demograficznych oraz wg reakcji odbiorcy na poprzednie wysyłki) i personalizacja każdej wysyłki.
0 1 0 11.04.2005Studio DN dla piekarniSTUDIO DN wygrało przetarg na restylizację opakowań Nowakowski Piekarnie. Do przetargu przystąpiły 4 firmy. Celem prac było stworzenie systemu opakowań dla wszystkich produktów sprzedawanych pod wspólną marką „Nowakowski” oraz odświeżenie wizerunku i podniesienie atrakcyjności opakowań. Docelowo zaprojektowanych zostanie 20 produktów, których opakowania zostaną stworzone w ramach spójnego, czytelnego systemu zaproponowanego przez STUDIO DN.
0 1 0 11.04.2005Fileframe – nowa jakość w marketingu baz danychAcxiom Polska wprowadza na rynek nowy produkt system FileFrame - rozwiązanie dedykowane specjalnie do potrzeb marketingu baz danych. Operacje na wielkich bazach danych, szczegółowe analizy, selekcje i ocena skuteczności prowadzonych kampanii marketingu bezpośredniego są dzięki FileFrame proste i dostępne „od ręki”.
0 1 0 11.04.2005„Wrażenie na wejściu”Pod tym hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki PORTA DRZWI, przygotowana przez agencję reklamową Mr. Bloom z Sopotu. Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na ten rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc. Działania obejmą swoim zasięgiem 1000 nośników reklamy zewnętrznej, magazyny wnętrzarskie, prasę codzienną oraz radio. Agencja zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów.
0 1 0 11.04.2005Bosch Elektronarzędzia na billboardachOd początku kwietnia trwa ogólnopolska kampania produktowa elektronarzędzi Bosch przygotowana przez Republikę Dobrej Marki San Markos.